Saturday 31 December 2011

aku budak kl. perkauman atau kenegerian? pfftttt :P

urrrhhh.. nak entot angat2.. (trend kawan kelas aku..-.-)
tapi..seriously.. kalau korang rasa cam korang adalah spesis yang susah nak u'uttt.., sila duduk depan screen komputer lama2.. maka, tidak lama kemudian akan lahirlah perasaan dan naluri u'uutt anda. OOOOooo.. so syyuueeetttt... at least it worked for me. :D
"ewww.. ape you ni..gelilah..disgusting you tau x..uurrgghhh" sembur2 perfume*
but, sooo??-.-

the nature of me..always too direct. and selekeh, waaahh!!!! husna, camne kau nak carik laki kalau macam ni!!!
seriously, aku slalu dapat soklan ni kat u..
"eyh, husna, kau orang mane eh??"..then aku akan tanye.. 'kau rase?? sambil buat muka-.-' ..dan jawapan yang aku selalu dapat...
1) terengganu???.. mata bersinar *.*
2) pahang????
3) melaka???


answer = err... tak, aku budak kl.:)
the feedback? = seriously.. hurkk?? homaigosshhh, tipu? u tipu i eh?
me= ???-.- kau ni... dah kenapa?-.-
feedback = seriously, kau takdaq muka budak kl langsung!
me = ???=.= puzzle* habis tuu.. muka budak kl camna?-.-
feedback = xxxx.................................xxxx silence*

                                                                  adakah ini??
atau ini??
atau ini?? atau yang bawah nie??
hurrrkkk????? buat muka yang paling buruk***



-.-, okay, disini aku ingin mengumumkan bahawa aku anak jati kuala lumpur, taman melati, setapak.
ye, kalau pandang dari atas ke bawah memang takdaq rupa budak kl, bandar yang korang selalu tengok dalam drama2 melayu kat tibi kesayangan korang tuuu.. stylish, kalerful, cakap nak slang rrrrrrrr..., homaigosshh here..homaigoshh there..pakai heels 5 inci, gedik, tak, memang tak! honestly, the character yang korang selalu nampak kat tibi tuh hanya kekal dekat situ sahaja. the thruth is, tak kisahlah kau budak kl keee terengganu keee johor keeee kelantan keee.. asal kau pandai bergaya sudah. tak perlu kot nak label2 negeri ni. ingat budak2 duduk kat hulu tu taktau dressup ka? dorang punye dressup lagi kelas kooott... bulu mata 5 inci okeee... haaha so guys, dont label people.

so dont only focus  about rancangan tolak sifat perkauman dalam diri kalau dalam satu bangsa pon still ada rasa gap. please, sifat kenegerian itu okay, but kalau terlalu kepok sangat pon tak best la...
* budak kelantan kawan dengan kelantannn jee.. budak kl kawan dengan budak kl jee, budak perak kawan dengan budak perak je...slalu jadi time sekolah berasrama penuh and pergi camping yang melibatkan banyak negeri..

pernah aku pergi camping wilderness kat langkawi for a week tak mandi, duduk dengan budak2 negeri lain, and xkenal satu sama lain. aku rasa okay je, relax, nak have fun. but then bila dapat tau aku dari k.l, terus ramai tarik muka ketat, jeling2.. apa kes??? paling ketara budak sabah. auucchhh.. sedih kot time tuh,
bila aku tanya kenapa? xjawab pulak tapi bibir dah macam angelina jolie aku tengok. lelaki pulak tuuu. -.-
dah lama2 kenal, terus takmau pisah, ape kess?? -.-
seriously, sila jangan tenggelamkan diri dengan persepsi umum. bila dah kenal, barulah judge. tak semua orang sama kan?

dan lagi satu, perasan tak, kalau iklan kat tibi mesti banyak iklan malay, english, and chinese... indian????
stesyen radio swasta yang macam media prima tuu??? hotfm, flyfm, onefm, indian punyee???
ada.. tapi sikit sangat.... indian culture best kot..

sebenarnya, aku takdaq motif pon tulis ni, just tangan aku gatal.. hehe so.. there's no ending. tata!!

titik kukubesi :D

No comments:

Post a Comment