Monday 12 December 2011

tahniah incik sampah?

hoho. blog ini ditujukan khas buat blog incik sampah kerana beliau berasa sangat terharu menjadi blogger pertama yang comment dalam shoutmix aku. and.. sebab tu je kot aku rasa dia folllow oku. but that's fine for me. blog incik sampah ni boleh tahan la. kira bole didigest otak aku yang tak berapa maju nak berkembang ni. just simple thought of him. anyway, sampah? series aku rasa bersalah gila panggil dia sampah. but aku tak tau nak panggil dia apa, what? kan incik sampah? kan? kan? kan? see?! rasa bersalah aku menunjukkan bahawa aku seorang insan yang baik dan terpuji. kan incik sampah?so, aku rasa aku kena tukar nama blog nie jadi kukumakaku. sebab kuku mak aku lembut sikit dari kuku besi. :) jangan marah mak, enna puji ni! :D:D:D:D

titik ngokngek. :)

No comments:

Post a Comment