Monday 12 December 2011

lelaki dan cyber cafe

salam, guys, post ni aku rasa agak kasaq sebab aku meluahkan rasa yang terbuku kat buku lima aku. so, if korang rasa terasa, mintak maap, and if korang rasa akan rasa stress, skip je blog nie. hokey lalink?? :D

seriesly...
tempat yang paling aku tak sanggup nak jejakkan kaki is cyber cafe. to be honest, sometimes aku rasa macam aku budak jahat sebab pergi cyber cafe. sama macam aku rasa kalau pegi karaoke. hee, malu :D
ok fine. maybe korang akan cakap tak suma cyber cafe terok, but guys, get real. give me one place.
tapi kan. bila aku pikir2 balik, ada satu tempat je yang aku penah pergi, aman dan damai tapi stress. i mean, yeah lagu yang dia pasang lagu nasyiddd...orang tak hisap rokokkk....xramai orang, but yang stress nye lembab gilaaa! cam ko bayar rm 2.00 untuk sejam tuh semata-mata nak tunggu dia loading je. ape kes?!


                                                      see, pakcik ni pon penat tunggu!

ok back to the real story.

terima kasih kepada encik berukband yang dah habis ongkos, aku terpaksa gagahkan jati diri aku pergi cyber cafe bertemankan body guard incik abang yang dah macam kena tarik pakai tali. sori bancik! :D

so, setibanya aku melabuhkan punggung ( ayat nak kelas :D) aku rasa, wahh kat orange ni agak best. takdak orang smoke.

2 minit kemudian... =.=
hancor! semua tanggapan aku musnah! musnah! musnahhh!!!
seriesly, kamonlah budak2 kecik yang berlagak besar, or teenagers yang anggap diri kau macho tapi hanchoo! ok, mintak maap, terkasar.
but, majority budak bawah 18 lah yang mendominasi tempat-tempat nie.
penat aku dengar conversation korang. dah la spm tak lepas! i mean korang tengah spm but still boleh gi main game kat cc sambil mencarot-carot. tak pikir ke apa yang keluar dari mulot korang tuh akan effect korang punye marks??!!!
seriesly, i dont have problems with games. i mean its good. but once addicted, memang tak la. but then, it's still ok. cuma the words that coming out from your mouth. agak-agak lah. mana tau ada budak kecik umur 10 tahun dok tepi korang yang sibuk main game pon terikot ikot apa korang cakap sebab dorang pikir it's kool! and hey budak, jangan ikot abang abang tu, ikut akak baik ni ok. :D

benda yang paling sakit gila aku dengar tapi for almost two hours i spent there to get my assignment done.
1. fuck
2. anak haram.

seriesly, tulis pon rasa sakit tau tak.
memang eardrum aku boleh terkeluar lah kan. sampai aku yang tak mencarot ni pon rasa nak mencarot.
i mean, kamon la, kau cakap fuck. did you just fuck anyone? no rite? so why say it? because the westerner says it when they mad? kamon, dude, it's not even our culture. you say that word almost 50 times and above if i didnt miss any count. cuba guna bahasa ibunda kita. cis, bedebah kau bedah! ha.. kan sedap siket telinga ni dengar. senyum leret aku tau. ini tak,ganggu focus aku tau. :( kesian assignment aku.

secondly, anak haram. what right do you have to call people with that significant dazzling nickname. nickname ke? but then budak tuh panggil kawan dia macam tu over and over again. so, maybe it is. mak dia punyalah berhabis duit buat kenduri kawin besaq2, lahirkan dia kat tempat yang baik, bagi dia nama2 sedap. ko sedap je tibai panggil dia macam tu. daripada kau doubt dia anak halal ke haram, apa kata kau pikir pasal diri kau? opps. yang kawan dia pon satu, bole rela pulak ko kena panggil macam tu. kalau aku dah bersepai dah bibir budak tu aku tampaq guna file. tak cukup tuh, aku jolok2 hidung dia dengan pensel takdaq ink. kalo ada ink, membazir la kan.

the conclusion is, trend budak2 zaman sekarang memang tak best. apakata kau create trend kau sendiri. series looooooserrr! eei, geram.

aku cuma rasa lega and stop pening kepala otak and start tersenyum balik time aku pakai headphone and dengar bigbang. ahh.. daesung kuu.. :D

and pikir2 balik, aku pon ngek jugak, awat la awal2 aku tak pakai headphone ja. heee


kira berapa banyak 'seriesly' dalam entry nie?? hehe

No comments:

Post a Comment