Thursday 1 December 2011

onyomatt.. gesetttt.. goooo!!!!

                                                      *ok, gamba ni memang tade kene mengena langsung, tapi comel!


ingat tak ayat tuh..??? masa kita kecik-kecik, main kejar-kejar sambil kesat hingos dekat lengan baju... ke still buat lagi masa orang tak nampak??!!! aku tak* buat! 

AND SERIOUSLYyyyy.. sampai sekarang pon aku tak tau onyomat tuh hape! i know, i know! lame! -.-

tapi, itu bukan apa yang aku nak cerita malam ni!
but, kisah reality pelajar uitm shah alam macam aku ni!!! sedih tau! aku tak tau lah kampus laim macam mana, tapi ni versi aku!

cam gini cerita dia...
tak sah student uitm shah alam, kalau korang tak rasa benda ni!!

sebagai penghuni terhormat kolej mawar, biar aku tegaskan disini bahawa jika anda bercita-cita nak pakai tudung letop-letop, berbelit sana, terbelit sini... lupakan! anda disarankan memakai tudung sopan seperti maya karin dalam cerita ombak rindu!   erk* -.- dan plisssssssss!!! plissssss jangan pakai kasut tumit tinggi sampai 5 inci! berkaki ayam itu lebih membantu!
 ini semua nasihat untuk student-student yang bercadang untuk naik bas ke fakulti. bagi sesiapa yang tak pernah menjejakkan kaki di uitm shah alam, kat sini amatlah berbukit bukau, kalau kau pakai perfume mahal ke.. pakai deodorant enchanteur paris ke... kalau pegi fac jalan kaki memang kompem korang lenjon! at least for student law macam aku ni la! -.-

ok fooine.. aku memang kuat bebel, rite, aku stat bebetol nie! hurm!

tak kiralah korang keluar pukul 7.15 ke pukul 8 ke.. korang kena set mind korang untuk maintain ayu dan bertarung!

sampai je kat bus stop, tak taulah kenapa ramai sangat student hari tu...dorang memang dah berderet-deret tengah beratur, yang bersepah-sepah pon ramai, tidak kurang juga jejaka-jejaka kacak. cuci mata sekali sekala itu perlu. :) ok stop!
dan.. sila lupakan niat anda untuk naik bus free uitm sebab memang dah sesak! jadi sila sediakan rm1. itulah harga untuk ke fakulti jika anda memang pemalas nk jalan kaki.like me -.-

sampai je bus, terus terutamanya gadis-gadis ayu dah tak ada rupa ayu, suma monsta!
onyomatt...gesettt.goooo!!!! series, dah  tak ada rupa perempuan melayu terakhir! kalau kau pernahlah tengak cerita hindustan scene naik kereta api ramai-ramai sampai ada yang naik atas bumbung, ketahuilah itu adalah nasib aku disini. cuma aku tak naik atas bumbung, takdak tempat nak panjat. aku pendek! ok, cukup!
lalu bersesak-sesaklah kau kat dalam tuuuuuuu.. amek, bila korner siket je kau pon melayang layang dalam bus tuh. kaki kena pijak tapayah ceritalah kan! incik driver tertawa riang melihat gadis-gadis terpelanting disana di sini! ciss!!-.-
sumpah macam final destination.  kepada yang berminat nk rasa cammana  best  gilanya shooting final destination, silalah berkunjung!

titik. uitm dihatiku.:D seriously!

No comments:

Post a Comment