Thursday 8 December 2011

alahaiii dear.....

men are OBVIOUSLY from mars, and women are from venus. but... what if i'm from jupiter???


hurm.. at first aku rasa tajuk dia menarik. so, aku pon senyap2 ambil buku kakak aku, which yang die nak bagi kat bakal suami dia  kawan dia, so, aku pon belek2 lah buku tuh dengan harapan aku dapat sikit petua2 berumah tangga  perangai gadis sejati untuk aku pakai buat hidup. :)
well, the problem is, after i read it,  i dont think i belong to venus.. i mean, it's too far away. camnana boleh tercampak kat earth . kan? tak logik! camana buku boleh lepas , aku tak taulah. ok, itu merepek!
so, aku post la kat facebook ketidakmengertian aku. well, im a bit lampi anyway... and, these is what I've got. -.-

the book only says.. men are from mars and women are from venus.. but what if im from jupiter?
 ·  ·  · November 26 at 9:32pm

see, saya mempunyai kawan-kawan yang sangat positif! :) (senyum pakse*)
the point is, setiap manusia kat muka bumi ni berbeza. ada perempuan lembut, ade perempuan terlebih lembut, (errkk -.-), ade yang ayu, muslimah, and ada jugak yang kasaq and ego. ada lelaki yang gentleman, gentelman, lembut  gemalai, ada jugak yang tough, sasa, hobi pukul orang (curse!) . and banyak lagi.  pikiran orang lain-lain. so, its ok if you want to study the book to learn more about your opposite gender, but, the best way is to observe them yourself. be more sensitive with their nature.
and..after all the trouble, I've figured that  aku berasal dari perut mak aku. sekian. :)

No comments:

Post a Comment