Wednesday 21 December 2011

kukubesi, anda tidak osem!

fuhhhhh..
penat gilaaaa weyh!
sebagai seorang wanita ayu, lembah lembut, aku bermain dengan sepenuh hati!
walaupun memakai kasut yang tak berapa wangi yang penuh dengan lumpuq sebab aku malas nak basuh lepas perarakan penutup sukan antara fakulti uitm sabtu lepas, aku gagahkan jugak jati diri aku ini!

tapiiii.........
itu suma dusta berlaka!


jika dalam fikiran anda-anda sekalian adalah ini.......
sila lupakan.. kerana sebenarnya.. inilah yang terjadi.....
ye.. anak pakcik hamzah yang buat larian court  6 kali tanpa henti yang menjampi..dan juga ini..
hehe... basically, ni aku je kot! waaaaaa!! aku xtau la kenape nature aku ganas sangat! rase besalah gila kot!!! mintak maaf saufi, aku dah jatohkan kau tiga kali.... :D 
 mintak maap hazel sebab i terbelasah perot u... mintak maap abg senior kerana... merampas bola daripada anda dengan kejam, dan juga....mecuri curi melihat anda yang ensem  awesome semasa bermain bola.. :D:D:D:D
ok stop.




ape.. ingat perempuan main tak ganas ke????
walaupun group aku ramai ustazah2 pilihan,
kiterang main ganas ok...kitaorang ade semangat kesepasukanan! example, bola satu, kterang sume berjuang bermati matian pegi berkerumun rebut bola tuh! tinggal goal keeper je ha sebok main tangkap2 gambar sorang2, sangat awesome! hebat x?!!! -.-


weyh, penat kot main futsal! mau tercabot kaki aku!
 aku rase..classmates aku suma akan jadi camnie..
kompem, esok bangon suma sakit2, tak datang class! heee

so, conclusion, aku rasa memang aku tak dilahirkan untuk main futsal and bola sepak, sebab suma orang aku rempuh! so, next time aku rasa aku patot cuba  gusti sumo. ?

1 comment:

  1. pecah perut baca belog si kuku besi ni.
    fulamaweh, ada jantung nak masuk sumo..?
    BUKTIKAN! hikshiks.
    tengsbai

    ReplyDelete