Thursday 12 January 2012

eyh, bubur ni sedap la.

salam.


reality living in a college. its torturing my cute little sweet pretty nice stomach. wooowoooo.. it'll be nice if doremon does exist in this world and keluarkan beaf steak untok aku... pastu aku sorok dia dalam laci so that takdaq sapa boleh curik dia. dia provider makanan aku... bestnyeeee.. tapi.. itu hanyalah khayalan. -.-

*gambar incik google provide. :)

seriesly... sedeyh aku nengok budak ni dah cam takdaq daya nak hidop. mesti sebab mak dia tak kasik makan maggie?? or beli patung barbie?
tak kesahlah, tapi  kenapa aku pon jadi macam nie??!!! waaargghh sedeh gila terbonngkang atas katil sensorang... roommates suma gi shopping menghabiskan duet baucer buku kat mph!! tinnggallah aku sensorang yang pemalas nak pi ambek baucer merana kelaparan dalam bilik sensorang... wooowooowooo :'(

yg kaler pink lagi sedap*


lapar tau tak... tapi kaki kata kat aku, dia sangat malas nak turun makan.  ishhkk!! kaki nie, sebab dia aku tak dapat makan. wowwooowooo time ni lah masak lemak cili padi mak aku terbau bau! homaigodd!!
setelah terkunci pintu dengan roomate sebab keluar merayap xbawak kunci, aku menghidangkan diri aku dengan bubur sedap nie


aku rasa kalau aku dibiarkan duduk lagi 5 minit macam nie.. serupa aku dah cam budak ni...

ishhh!! xbaek! kukubesi, sila bersyukur dengan bubur sedap anda!!! >.<
tapi...aku lapar lagiiii!!! wowowowowwoooo.. nak doremon!!!!


currently, aku sedang sebok melayani perasaan sedih sebab makan bubur segera RM2 kat bilik sorang2. wooowooowoooo ;'(

2 comments:

  1. kesiannye dia..cepat2 cari makanan..:)

    *jemput dtg singgah blog..:)

    ReplyDelete
  2. kesian...kenapa tak share ngan budak yang kurus kering tu...dah g bahagi 2 bubur tu.... :]

    ReplyDelete