Tuesday 24 January 2012

dear kaklong kawasan :D

salam,
this post is dedicated for you.

my first love story. :)
...and the last.

nop, not in form 4 or form 5. actually, in form 1... ngeeee :D gila cepat kau menggatal kukubesi??!! haha
i know, i know... kalau aku tengok bebudak sekolah menengah terutama yang katik2 berdating kat shopping mall sambil cover cun and macho, tidak lupa juga kepada yang sangat liar tangannya di khalayak ramai, memang aku akan buat muka ini (-.-) sambil mengeluarkan ayat ini 'bangang!'*&^%$
si kukubesi..ape kau tak sedar kau dulu pon kapel time form 1??!!! tapi aku x dating! :) but still, kau kapel.-.-


well, cerita dia berbunyi begini..


alkisah aku datang dari kampung kemudian pindah ke bandar sebab pakcik aku paksa, aku taknak, tapi lepas dia ugut guna nama makcik aku...aku pon merelakan. lepas tu.. adalah kejadian yang tak diingini terjadi.. pastu aku lari! aku tak suka. kemudian..aku berlari dan teruskan berlari. tetiba aku jumpe mamat hensem kat tengah jalan. hampir2 aku nak accident. kalau dia langgar aku memang cacatlah muka cun aku ni. nama dia tuan hariz. mak dia datin maimon. ok, sila jangan maki saya. teheeee :D:D:D






okay, sebenarnya cerita camni tau...


aku memang dah simpan 'azam' tak nak kapel time sekolah2 ni. sebab walaupun aku baru 13 tahun time tu.. aku tau benda tuh xpatot.


so, biasalah girls ckp pasal boys.. yu know... this guy hot, this guy cute, die kapel dengan budak form five, hot gila and stuff. yeah, we do the normal talks.pffttss.-.-


so, biasanya, aku hanya meng'usha' mamat2 yang menyedapkan scenery mata aku.. dan kebiasanya hero2 aku adalah daripada watak2 dalam novel yang aku pinjam je.. sebab aku rase rugi beli.heeee :D


so, skip babak ngorat mengorat.


next, reason i accept
well, yang aku cakap kat orang2 yang bertanya was aku just nak try.. you know, nak tau apa perasaan orang kapel2 ni.. best ke tak kan? and kawan aku encourage gegila sebab mamat tuh baik. katanya.


well, since perkara dah lama berlalu and i don't think people know who i am, selain miss prada and all.. aku save meluahkan perasaan kat sini. kot.


alasan yang sebenarnya adalah... selama hidop aku, dialah orang pertama dan satu satunya orang yang pernah buat aku nervous and berdedap detup jantong den, even though selisih je. homaigoooshhh! *ok malu! aku takdaqlah bodoh sangat nak dok ikot cakap orang, kapel.. so kena kapel, nak test2.. sooo not me.
time tuh form 1, but even dah time form five, dah lama clash pon, kalau aku jalan tepi dia, aku still rasa benda yang sama. hurmm...
seriously, aku rasa sangat scary dengan hati comel aku ni. setia jugak aku ni kan?! heee... blog aku, suka hati aku lah nak puji diri sendiri! :P


next, reason clash.


aku tak tahan. bukan tak tahan nafsu hokeyh! chooi!!!


aku tak tahan buat dosa, tau aku buat dosa, tapi buat bodo ja!
aku tau benda tuh ditegah islam. but still why aku continue.
and sepanjang aku kapel dengan dia, aku nampak the reasons of why islam mengharamkan suma benda2 nie. teros terang, aku tak pernah la nak menggedik dating, sebab aku rasa sangat memalukan. nak panggil sayang2 or  say i love you forever  and i'll do everything for you, buat sekolah tuh macam mahligai bahagia korang sampai depan cegu pon macam orang dah kawen and stuff. sebab, god, im just 13 and belom tentu kau jadi laki aku bila dah besar nanti??!!
bak kata encik panda, 'spender pon mak bapak still belikan', tak payah nak buat taik sangat.
and.. aku sangat lah kasar and jahat, tapi mamat tuh wat lek je. -.- sangat tak berhasil taktik aku. -.-


so, aku ada satu peristiwa about family.. and aku jadikan excuse ntok clash. seriously, tak reasonable langsung excuse tuh. but, aku kan jahat time tuh, and aku buat situation tuh macam dia yang jahat walaupun aku yang buat jahat. jahat kot?! tapi, who cares?!! i need to stop it.


lagi satu aku rasa selama sebulan tepat. aku rasa tak tenang weyh, bila aku teringat je kat dia, memang terus ingat kat Allah lah kan. rasa berdosa kot. dosa aku yang dah sedia ada pon bertimbun! -.-


now, dengan mana2 lelaki pon, aku rasa sangat neutral. memang xde perasaan yang sama. rasa just nak pon takdaq takdaq makna nak bergetaq-getaq feeling meeling ni. yang ada rasa gatal nak usha mamat ensem jeh, heeeee :D then, stop kat situ.




so, in conclusion, aku tak tau aku dah move on ke belom. i never tell anyone bout dis. malu r, jatuh saham kukubesi aku.


yang pasti: aku sangat suka lagu ini : david archuleta(betol ke eja ni?-.-) : a little too not over you. 
                                                     : rossa uku bukan untukmu. okay, husna!! kau jiwang!!!


aku rasa aku ni jenis yang setia kot. untung sapa dapat aku! muahahaa.!! suka hati lah blog aku, nak puji diri sendiri. sila telan kembali muntah2 anda.


sekian. titik love2.

2 comments: