Wednesday 29 February 2012

kukubesi dah jadi kukulebur!!!!!

salam <3 xmampu nak senyum. bagi hati aku yang pecah-pecah je kat korang!
this is the condition of my heart right now! broken! plastered! but can never be the same anymore!

this  two weeks mmg the busiest week ever!! and today is the worst day of all!
every moment i had just now, was like some big enormous giant chuckie doll throw his big eyes on me and stab me with his little knife! scary! i hate chuckie the most! and also clown! bibir tebal!! i dont know if im living in Malaysia or... alien planet! the situation is that bad!! :(  

okay...this week wajib tido lewat every day. because last week punye hal byk makan masa, suma written assignment, presentation siap minggu ni , minggu lepas byk sgt aktiviti yg  TAKberkaitan dgn final, tp aku gatal nk masok jugak,  but who am i to change what had happen in the past, eh? -.-

so, lalui jugakla hidop nie dgan senyuman even though hati tgh berapi... its ok if you are upset, but never make people around you feel the same way too because you feel that way.
hoho! tergoda x dengan si bibir tebal ni? ngahngahngah!

jam 12.01 am : masih dihadapan laptop membuat persiapan terakhir term paper two.
 until... i dont know what time i slept! jam bunyik pkol 6 pagi.. bangon... pastu tido balek.
and tetibe.. roomate yg comel datang menggangu mimpi indah aku dengan dolphin! urgghh!! sebok!
then, die ckp... husna xd kelas pagi ke.. sambil senyum mata terkebil-kebil*
time tuh la aku tros terbeliak bijik mata, bangon dengan keserabaian tarik towel mandi, pukul 8 pagi baru bangun memang best. kalau fakulti depan kolej tape!

yeah, this is me! dengan term paper yang belom printnyerr.. memang best sangat rushing2! :D:D:D

bila dah lambat tu faham2 je la prempuan.. mana sempat nak gosok baju kurung, tudung segala bagai.. selalu khamis aku pkai baju kurung, but screw that!!!! im late! aku capai je baju yang ada depan mata, which the fact that baju yang aku ambek tuh adalah baju tidur, saiz xl milik kakak aku yang gemok. oh well, i dont care! i wore it anyway! sampai kat fakulti, dari pagi sampai ke tengah hari tu.. xsah kalau aku jalan orang tak pandang atas bawah atas bawah! mengong!!! :'(
makcik nie comel! :D, sekian.

then, turun rushing2 pergi kedai printer mawar.. cucuk pendrive nk print term paper 2. and guess what!!! pendrive aku kena virus shortcut!!!! shiotttttttt!!!!!!!
sampai kelas dah la lambat, kena hantar term paper, references aku xsiap lagi, so aku kena rush buat APA style citation.. and suma tuuu kena buat balik sebab pendrive dah masok virus shortcut yang kuangajaq!!! habis file crite korea aku! woowooo :'(


takpe.... itu boleh tahan lagi... aku troskan jugak hidup aku...

next, test ctu! sbab aku xsempat amek minggu lepas sebab pergi debate yg aku kalah terok tuu... aku xbace mende pon, hafazan xbuat lagi, great!
naseb, ctu fikir logik jeee.. hafazan ustazah kasik buat esok.. kalo x, berdrama aku depan ustazah nanti!

nasib baik, first time ustazah kasik keluar awal. hehe, ..

kemudian.. datangla detik yang mendebarkan... *kriikkkk krikkkkk krikkkkk

aku sampai kat lounge pukul 12.30pm.. good! i told myself :)
tunggu..dan tunggu..dan tunggu... si bob yang kiut dan miut xsampai sampai.. perot aku dah berjimba ria dah main2 gendang.. aku jeling kiri kanan, tengok ada tak perasan perot aku berbunyik... but takde, nasib baek..

orang ramai mula membanjiri scenery mata aku tuntut duet, but hey, i dont have the money.. i have to wait too.. sumpah aku rasa bersalah gila.... aku call bob, he said he still at sek 13 shah alam, and i was like.. *kriikkkk..krikk...kriikk....* baru keluar duet??? but, nvm.

that pig is so cute. :) why people hate pig and love 2 pegang bukan muhrim? *krikk..krikk

money is a very  very powerful tool to bring people down! rite?

so, daripada tunggu ayam jatoh kat tapak tangan aku.. baik aku pergi makan dulu kan? xbuang masa..kan? i've told everyone yg aku nmpk, kata bob kat sec 13, lambat sket, so, makan2 lah dulu... i never plan to buat meeting. dalam pale otak aku just nak bukak counter, sape nak datang, datang... bagi orang duet, blah!
takde niat nak buat opening speech segala bagai.. for what anyway? sape suka dengar opening speech? people just want money, bro!
getting free lecture memang best, sebab tak payah bayar, right! :)

pastu... tgh kusut2,, seliperrr pulak putus!!!! eeeeiiiiiiiii... best sangat!! SANGAT BEST!!!!
dengan pikir mana si bob pergi, kene ejek, kene lecture, dgn seliper putus semua at one moment!! aowh, best event ever!!!! 
aku rasa nak senyum puas puas sekarang nie!! :)))))))))))

mulalah aku berkaki ayam! dapt nasik ayam sedap jugak! dengan kepanasan global, time2 ni lahhh baru nak mengumpat orang2 pencetus pemanasan global. world war II give big impact to what we have today, aite!
saket kaki aku... panas kot.. :(

see!!! hangos kaki aku!!!!

naseb baek bob hantar balek... kalo x, dengan muka2 aku pon rentung!!! :D

sekian, titik kuku lebur! :'(


7 comments:

  1. aku nak bgtahu azri kau mengumpat dia...haha

    ReplyDelete
  2. korang punye ngumpat dalam bilik xnk kecok pulak?? aku ponn ade spy lahh >.<

    ReplyDelete
  3. ahh,byk la kau punye spy tu..xyah nak KECOK sgt ar...hha

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. suke hati aku laa nk kecoh ke kecok ke kocak ke! kau g jadi cegu bm la! sesuai sgt, kuat bebel!!! :P blueeeekkk

    ReplyDelete
  6. sudah lah manusia manusia oii....! bising bising je kat kotak komen ni..

    ReplyDelete
  7. nas : mengadu mengadu tak thrill langsung. cam kanak kanak ribena.

    ReplyDelete