Wednesday 28 March 2012

si pemalas

miss me much?? hehe
jangan nak berangan, besi!

banyak gila benda aku nak tulis since study week, part party for committee , pengalaman jatoh depan orang ramai.. mandi hujan, and soooo many more.. but  i'll skip all that first.,

seriesly, aku memang suka gila membaca. and, dont! please dont have this in your mind.. "waaahh.. budak ni, good2, kuat membaca, aku ada abang single, nak kenalkan lah!"

maybe, part yang last tu aku boleh terima about nak kenalkan dengan inche abang :D heehe, but that's not the point here,  my real point is membaca. aku sangatlah suka baca menda yang ntah hape2...
memang x ilmiah langsunglah kan... since dah xsekolah ni, otak ntah kemana, jasmani ntah kemana, spiritual lagilah... speaking of that, NUR SALWANIZAM, walaupun kau xpenah sedar kewujudan blog nie, aku nak cakap jugak!! kau pulangkan balik semua buku2 sirah aku and buku jurusalem aku balek!!! aku tak habis baca lagi jurusalem tuh, wooowooo... lama aku pendam dalam jiwa tau!!

huuuuffftt... ok

the latest book i read, is novel melayu...



ewww, cheesy. yeah..yeah...
aku memang tak minat pon buku novel melayu ni, dulu time  skola menengah adalah jugak pinjam 1... pastu pinjam 3......13 buku kat kawan >.<, but aku takkan beli sebab aku rasa membazir beli novel2 cinta cinton ni, buat aku tak tido malam je sebab berangan nak kat tengku syahran, alih2, keluar drama bicara hati, si syarnaz yang berlakon! arrgghhh, musnah prince charming aku!aku tak suka misai, nanti minom susu, misai jadi putih, eww!
oh..lembu ini sungguh comel :D


aku hanya akan keluarkan duet aku ntok cerita2 macam american devil... jack higgins punya buku ke, john grisham ke... at least yang ada thrill. penat la romance2 ni...apa je yang dapat..-.-

back to story, disebabkan aku dah penat bergolek2 atas katil tak tau nak buat apa, suma cerita hindustan aku dah tibai, aku belek2 lah buku2 cerita yang aku dah kumpul... tetibe terselit novel melayu kakak aku..
well, since dah lama aku tak ikut perkembangan novel melayu, aku pon menggatalkan tangan ambil..
pastu aku selak first page.. second page.. sesedar dah muka surat 153.. hurm ok, husna. -.-



the novel title is Iklas, A.K! i guess, sebab aku ada short term memory lost sket. heheh

ceritaa dia xada last best melangit sampai tahap meleleh air mata karat.
starting pon cliche, perempuan cantik xd sebutir jerawat (cheet!), anak orang kaya, pegi clubbing but somehow naive sangat, tak tau zohor otu apakah, solat jumaat itu apakah,... lelaki, budak scholar hensem, beragama pendiam -.- (very the HERO IN THE DREAM) ..
but somehow, aku suka pulak how that guy actually bimbing perempuan tuu..
very cool guy. lebih2, korang pegi baca sendiri.

ok tata.

aku sebenanyer takde mende nak tulis pon, gatal jugak nak bukak blog! tetibe terpost blog. ihiks :D

No comments:

Post a Comment