Saturday 6 April 2013

daisy part two

i promised myself i'll update about that story.. skali scroll nmpak cite tuuu...  hee lupe and dah xd mood nak story best2



anyway.. its actually bkan bunga penghargaan.. its from a guy.. my manager lied to me! and i smiled to him sambil pegang that flower! woot woot.. husna dapat bungee! kembangg sket macam bontot kera.. owwwyeahhh.. i seriously hate my manager for making me macam orang bodoh. aku cite kat mak aku kot aku dapat bunga sebb kerja bagos. aleh2.. -,-.. segan.. nak bgtau balik kat mak aku.. and mak aku tu pulak pegi gatal cte kat kekazen makcik aku jiran tetangge sume nak cite.. ad  there i was.. sitting quietly.. lalalaalalalaaa..
*mak, mak nak tau dak.. anak mak ni sebenanye pemalas.. keje main2.. jangan hharap boss nak bagi bunge. sekian. hehehe

No comments:

Post a Comment